בישול בריא, טיפולים וסדנאות | חגית לידרור | גרנולה
לכל המתכונים
 

מלאו את הפרטים ושלחו

 

שם
טלפון
מייל
הודעה
הזן את הקוד המופיע למעלה
 

 

גרנולה ביתית

אחד הדברים שאני הכי אוהבת להכין זה גרנולה טבעית ופריכה.
איך עושים?
- מוסיפים דגנים ומגוון אגוזים (אני משתמשת בשיבולת שועל שלמה אורגנית, מגוון אגוזים די שלמים: קשיו מלך פקאנים לוז וכו׳)
- שופכים על התערובת סילאן בנדיבות (אבל לא בהפרזה, תלוי במתיקות שאתם אוהבים), כמה כפות שמן קוקוס ומעט טחינה גולמית.
- מערבבים כך שיעטוף את הכל.
- מוסיפים נגיעת קנמון טחון (למי שאוהב)
- פורסים בתבנית על נייר אפיה ומכניסים לתנור עם חום בינוני-נמוך (ְְ160 מעלות).
- קולים 20-30 דקות, תוך כדי ערבוב מדי פעם. תלוי במידת הקליה המועדפת עליכם.
וזהו! הגרנולה מוכנה!

*חשוב לזכור: כשמוציאים את הגרנולה, שיבולת השועל עדיין מעט רכה. היא תהיה קשה יותר כשתתקרר.
*** כמה טיפים קטנים:
1. אני לא שמה פירות יבשים לחים בקליה או בקופסא, אלא רק בהגשה. הלחות פוגעת בקראנצ'יות***
2. אם רוצים להוסיף קוקוס או שומשום רצוי לקראת הסוף, יש להם נטיה להשרף. אני חושבת שהטחינה ושמן הקוקוס מחליפים נפלא.
3. חשוב להכניס לקופסא רק אחרי שהגרנולה התקררה לגמרי.
בתיאבווווןןן